close

早前收到由INNERSKINPR Tracy send俾我嘅試用邀請

之前已經知道INNERSKIN嘅依款卸妝水好好用

IMG_1103.JPG  

有幸可以試用到

佢寫系咁嘅

獨特加入法國原廠獨家保濕鎖水技術 Hydrowave-Tech,結合Hyalo-oligotm 小分子玻尿酸、AqualanceTM 水合保濕因子、MoistTM24

無香料、無色素、無酒精、無油份、無PARABEN(一種致癌成分)

卸妝同時做到保濕,亦可配合導出儀作深層清潔

 

先黎睇下佢嘅卸妝能力

下面嘅產品有miss hana 眼線筆

Solone 眼線筆

Maybelline眼線液

唇膏

bb cream同胭脂

IMG_1100.JPG  

沾滿一張化妝棉后

敷住大概30

IMG_1101.JPG   

跟住輕輕抹走

依個系卸一次嘅效果

IMG_1104.JPG  

大家可以睇到

除左眼線

其它都可以非常輕易卸走

唇膏都可以抹走一半

咁當然啦

眼線同唇膏都系用翻眼唇卸妝會好d

不過如果你卸多兩三次其實都一樣系可以卸走嘅

 

我覺得依款卸妝水非常適合中學生

價錢好便而且好方便好好用

系卸妝嘅同時亦做到護膚

有時出左一日街

可能只有擦防曬

我都會用佢沾濕兩塊海綿黎用

佢俾我嘅感覺系好清爽

唔會用完之後覺得皮膚好干

只系我覺得佢嘅味道大左小小

細細支

就算旅行用都好方便

我唔建議大家用佢黎卸眼妝或者唇

因為佢對眼唇妝容嘅卸妝能力真系一般

但如果你凈有擦底妝或者防曬

咁我都非常建議你買

始終佢嘅價錢系非常抵用

就算用多d都唔會覺得心痛

有時我都會用佢黎抹下面上嘅塵

佢系屬於中學生一定可以handle到嘅卸妝水

而且佢嘅清潔力系同bioderma差唔多嘅

但價錢相對真系便好多

希望大家可以中意我今次嘅分享啦

 

產品售價:

125ml hkd$49

500ml hkd$119

香港獨家分銷商為:

【My Princess Cosmetics Co. LTD.】我的公主

www.facebook.com/myprincessyoyo

www.facebook.com/innerskinhk

 

免責聲明:

是次產品/產品資料由innerskin提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

~歡迎任何合作和試用~

 email: katkawaiso@yahoo.com

arrow
arrow

    ah kat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()